JUTA.LT prekes galite užsakyti visą parą, jums patogiu laiku. Jei iškyla klausimų, galite kreiptis į mūsų konsultantus darbo dienomis I-V 8:00-18:00 tel.: +370 691 99885, arba rašyti laišką adresu eparduotuve@juta.lt.
Užsakytas prekes galite atsiimti JUTA.LT parduotuvėse, kurių pilną sąrašą rasite mūsų puslapyje paspaudę nuorodą “Parduotuvių tinklas”, arba pasirinkti prekių pristatymą Jūsų pageidaujamu adresu. Pirmuoju atveju prekių pristatymas nemokamas, antruoju pristatymo kaina 5,00 EUR, jei perkate mažiau nei už 200EUR, jei perkate daugiau nei 200 EUR - pristatymas nemokamas. Kadangi, visos prekės yra mūsų parduotuvėse arba didmeniniuose sandėliuose Lietuvoje, prekes įprastai pristatome 1-3 dienų laikotarpyje.
Pasirinkę pristatymą nurodytu adresu, Jūs įsipareigojate prekes priimti pats. Tuo atveju, kai prekių pats priimti (pasiimti) negalite, o prekės būna pristatytos nurodytu adresu ir priimtos kito Jūsų nurodyto asmens, remiantis Jūsų pateiktais duomenimis telefonu arba elektroniniu paštu, Jūs prisiimate visą atsakomybę dėl prekių pristatymo asmeniškai ir neturite teisės reikšti JUTA.LT pretenzijų dėl prekių pristatymo.
Atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir JUTA.LT darbuotojui arba jo įgaliotam atstovui, pareikalavus pateikti, galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).
Prekių pateikimo metu kartu su JUTA.LT arba jo įgaliotu atstovu būtinai patikrinkite siuntos ir prekės (-ių) būklę ir pasirašykite siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pasirašius siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės (-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėję, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista (-os) ir/ar prekė (-ės) yra netinkamos komplektacijos, būtinai tai pažymėkite siuntos perdavimo – priėmimo dokumente ir, dalyvaujant JUTA.LT ar jo atstovui, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Neatlikus šių veiksmų, JUTA.LT yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Jus dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas, bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.