Naujos prekės

Filtras
    199,44 EUR Išparduota
    BRIDGESTONE
    245/40R19
    • B
    • A
    • 70dB, B

    • Ratlankio apsauga:
      TAIP
    Prekės ID: 494307
    Likutis parduotuvėse:
    nėra
    199,44 EUR
    Į krepšelį
    127,04 EUR Yra sandėlyje
    BRIDGESTONE
    215/45R17
    • B
    • A
    • 70dB, B

    • Ratlankio apsauga:
      TAIP
    Prekės ID: 494141
    Likutis parduotuvėse:
    4 vnt.
    127,04 EUR
    305,28 EUR Yra sandėlyje
    BRIDGESTONE
    275/50R20
    • A
    • A
    • 71dB, B

    Prekės ID: 493332
    Likutis parduotuvėse:
    4 vnt.
    305,28 EUR
    292,16 EUR Yra sandėlyje
    BRIDGESTONE
    265/45R20
    • B
    • A
    • 71dB, B

    • Ratlankio apsauga:
      TAIP
    Prekės ID: 493057
    Likutis parduotuvėse:
    4 vnt.
    292,16 EUR
    206,40 EUR Yra sandėlyje
    BRIDGESTONE
    255/40R19
    • B
    • A
    • 71dB, B

    • Ratlankio apsauga:
      TAIP
    Prekės ID: 493054
    Likutis parduotuvėse:
    4 vnt.
    206,40 EUR
    249,84 EUR Išparduota
    BRIDGESTONE
    235/45R20
    • B
    • A
    • 70dB, B

    • Ratlankio apsauga:
      TAIP
    Prekės ID: 492842
    Likutis parduotuvėse:
    nėra
    249,84 EUR
    Į krepšelį
    304,86 EUR Yra sandėlyje
    CONTINENTAL
    275/40R21
    • C
    • A
    • 72dB, B
    Continental padangų garantija

    Continental garantija

    Gaukite nemokamą papildomą išplėstinę „Continental“ padangų garantiją.

    Be jokių papildomų išlaidų galėsite pasinaudoti nemokamu padangų remontu ar pakeitimu. Su mūsų garantija galite būti tikri, kad pasirinkote geriausią pasiūlymą rinkoje.

    Per 30 dienų nuo pirkimo užpildykite registracijos formą

    ir gaukite 12 mėnesių nemokamą papildomą išplėstinę garantiją.

    Kada galiu pasinaudoti garantija? 

    Jei sugadinsite vieną iš padangų, kuriai taikoma išplėstinė garantija, kreipkitės į bet kurį oficialų „Continental“ atstovą Lietuvoje, Latvijoje ar Estijoje. Pardavėjų sąrašą rasite čia.

    Specialistai pasirūpins sugadintos padangos taisymu, jei bus įvykdytos visos išplėstinės garantijos sąlygos.
    Pagal kampanijos taisykles, jei padangos negalima suremontuoti, ji bus pakeista nauja.

    Noriu, kad pagal garantiją būtų suremontuotos padangos, tačiau padangų būklė neleidžia saugiai nuvažiuoti į dirbtuves. Ką galiu padaryti šioje situacijoje? 

    Jei jūsų padanga pažeista ar pradurta, o padangų būklė neleidžia saugiai vairuoti automobilio, jums gali būti suteikta galimybė nuvykti į „Continental“ partnerių aptarnavimo centrą pagal papildomą išplėstinę garantiją, kada galėsite pasinaudoti „Allianz“pagalba kelyje!

    Pasiruoškite pranešti:
    – Tikslią vietą
    – Automobilio valstybinį numerį
    – Kontaktinį telefono numerį
    Tada paskambinkite vienu iš šių numerių:
    Lietuva, telefonas: +370 52053694
    Latvija, telefonas: +371 67332208
    Estija, telefonas: +372 6750558
    Su padangų kelyje pagalbos paketu galite gauti:
    – Pagalbą vietoje. Jei įmanoma, suremontuoti arba pakeisti pažeistą padangą.
    – Mobilumo pagalbą. Jei suremontuoti neįmanoma, automobilį nuveš į artimiausią „Continental“ partnerių servisą, esantį iki 80 km. Jei nėra „Continental“ išvardytų paslaugų 80 km spinduliu, jūsų automobilis bus nuvežtas į artimiausią padangų aptarnavimo centrą.
    – Automobilio saugojimas. Jei automobilis nuvežamas į „Continental“ partnerių dirbtuves po dirbtuvių darbo laiko, automobilis bus nugabentas į saugią automobilių stovėjimo aikštelę ir po to, kai tik atidarys dirbtuves, bus nugabentas atgal į dirbtuves.

    Kiek laiko galioja išplėstinė garantija? 

    Išplėstinė garantija galioja 12 mėnesių nuo padangų įsigijimo dienos.

    Užregistruoti išplėstinę garantiją galima per 30 dienų nuo padangų komplekto įsigijimo. Jei per šį laikotarpį registracija nebus atlikta, išplėstinė garantija nebus taikoma.

    Ką turiu padaryti, norėdamas pasinaudoti garantija aptarnavimo centre? 

    Kai lankotės pasirinktame „Continental“ partnerių aptarnavimo centre Lietuvoje, Latvijoje ar Estijoje, nurodykite savo automobilio valstybinį numerį. Tai viskas, ko jums reikia norint patvirtinti savo aukščiausios kokybės išplėstinę garantiją!

    Kokios yra išplėstinės garantijos programos išimtys? 

    Remiantis kampanijos taisyklėmis ir nuostatomis, pagal „Premium“ garantiją padangos remontas ar keitimas negalioja padangai, kuri yra pažeista: įvykus eismo įvykiui, vandalizmui, vagystei, gaisrui, sąlyčiui su cheminėmis medžiagomis, pažeista ugnies ar sniego grandinių arba turi kosmetinių pažeidimų ir ją gali pataisyti atstovas. Be to, garantija negalioja padangoms, naudojamoms lenktynėse ar varžybose ir toms, kurios jau buvo pakeistos ar suremontuotos pagal garantiją. 

    Kaip gauti išplėstinę garantiją? 

    Per 30 dienų nuo tada kai įgalioto „Continental“ partnerių aptarnavimo centre įsigijote „Continental“ padangų rinkinį, kuriam taikoma akcija, turite užpildyti registracijos formą. Jums reikės pateikti šią informaciją: padangų pirkimo datą, automobilio valstybinį numerį, "el. pašto adresą (į kurį gausite patvirtinimą dėl išplėstinės garantijos) " ir vietą, kur buvo pirktos ir sumontuotos padangos. Be to, turėsite pateikti pirkinio sąskaitą arba kvitą. Šiame dokumente turėtų būti informacija apie „Continental“ padangų komplekto pirkimą, nurodant protektoriaus pavadinimą ir dydį, taip pat pirkimo vietą. Tinkami failai yra šie: .jpg, .png, .pdf (iki 5 MB).

    Aš turiu sąskaitos (arba kvito) popierinę kopiją. Pildant formą reikia pridėti pirkimo įrodymą. Kaip galiu išsiųsti sąskaitą? 

    Jei neturite elektroninio dokumento, vienas iš būdų išsiųsti pirkimo įrodymą yra nufotografuoti sąskaitą arba kvitą. Tinkami failai yra šie: .jpg, .png, .pdf (iki 5 MB).

    Kokioms padangoms galioja išplėstinės garantijos programa? 

    Su išplėstinės garantijos programa galima įsigyti keturių „Continental“ lengvųjų automobilių padangų komplektą (išskyrus „4x4“ visureigių ir VAN padangas).

    Galioja šiems padangų modeliams:
    Vasarinės: „ContiPremiumContact 2“, „ContiPremiumContact 5“, „PremiumContact 6“, „ContiSportContact 3“, „ContiSportContact 5“, „ContiSportContact 5 P“, „SportContact 6“, „ContiEcoContact 3“, „ContiEcoContact 5“, „EcoContact 6“, „EcoContact 6 Q“, „SportContact 7“, „Ultra Contact“;
    Visasezonės: „AllSeasonContact“;
    Žieminės: „ContiWinterContact TS 800“, „ContiWinterContact TS 810 Sport“, „ContiWinterContact TS 810“, „ContiWinterContact TS 830“, „ContiWinterContact TS 830 P“, „WinterContact TS 850“, „WinterContact TS 850 P“, „WinterContact TS 860“, „WinterContact TS 860 S“, „WinterContact TS 870“, „WinterContact TS 870 P“, „VikingContact 7“, „ContiVikingContact 6“, „IceContact 2“, „IceContact 3“.
     

    Registracijos formoje nerandu vietos kurioje pirkau padangas. Ką turėčiau daryti? 

    Išskleidžiamame sąraše yra visi „Continental“ partnerių paslaugų centrai. Jei tarp šių įrašų nerasite pirkimo vietos, deja, negalėsite užsiregistruoti „Premium“ garantijai. 

    Iki kada galima užsiregistruoti? 

    Išplėstinės garantijos programa galioja nuo 2021-09-01 iki 2022-12-31 ir yra taikoma tam tikriems šiuo laikotarpiu įsigytiems padangų modeliams. 

    Akcija galioja perkant padangų komplektą (4 padangos) iš įgaliotų „Continental“ partnerių aptarnavimo centrų.

    Kaip sužinoti ar gavau garantiją? 

    Per 7 dienas formoje nurodytu el. pašto adresu bus išsiųstas laiškas, patvirtinantis išplėstinės garantijos programos suteikimo sąlygas. 

    Ar galiu užregistruoti daugiau nei vieną padangų komplektą? 

    Vienas asmuo akcijoje gali registruoti ne daugiau kaip du „Continental“ padangų komplektus.

     


    • Ratlankio apsauga:
      TAIP
    Prekės ID: 492094
    Likutis parduotuvėse:
    8 vnt.
    304,86 EUR
    159,26 EUR Yra sandėlyje
    CONTINENTAL
    245/45R18
    • C
    • A
    • 72dB, B
    Continental padangų garantija

    Continental garantija

    Gaukite nemokamą papildomą išplėstinę „Continental“ padangų garantiją.

    Be jokių papildomų išlaidų galėsite pasinaudoti nemokamu padangų remontu ar pakeitimu. Su mūsų garantija galite būti tikri, kad pasirinkote geriausią pasiūlymą rinkoje.

    Per 30 dienų nuo pirkimo užpildykite registracijos formą

    ir gaukite 12 mėnesių nemokamą papildomą išplėstinę garantiją.

    Kada galiu pasinaudoti garantija? 

    Jei sugadinsite vieną iš padangų, kuriai taikoma išplėstinė garantija, kreipkitės į bet kurį oficialų „Continental“ atstovą Lietuvoje, Latvijoje ar Estijoje. Pardavėjų sąrašą rasite čia.

    Specialistai pasirūpins sugadintos padangos taisymu, jei bus įvykdytos visos išplėstinės garantijos sąlygos.
    Pagal kampanijos taisykles, jei padangos negalima suremontuoti, ji bus pakeista nauja.

    Noriu, kad pagal garantiją būtų suremontuotos padangos, tačiau padangų būklė neleidžia saugiai nuvažiuoti į dirbtuves. Ką galiu padaryti šioje situacijoje? 

    Jei jūsų padanga pažeista ar pradurta, o padangų būklė neleidžia saugiai vairuoti automobilio, jums gali būti suteikta galimybė nuvykti į „Continental“ partnerių aptarnavimo centrą pagal papildomą išplėstinę garantiją, kada galėsite pasinaudoti „Allianz“pagalba kelyje!

    Pasiruoškite pranešti:
    – Tikslią vietą
    – Automobilio valstybinį numerį
    – Kontaktinį telefono numerį
    Tada paskambinkite vienu iš šių numerių:
    Lietuva, telefonas: +370 52053694
    Latvija, telefonas: +371 67332208
    Estija, telefonas: +372 6750558
    Su padangų kelyje pagalbos paketu galite gauti:
    – Pagalbą vietoje. Jei įmanoma, suremontuoti arba pakeisti pažeistą padangą.
    – Mobilumo pagalbą. Jei suremontuoti neįmanoma, automobilį nuveš į artimiausią „Continental“ partnerių servisą, esantį iki 80 km. Jei nėra „Continental“ išvardytų paslaugų 80 km spinduliu, jūsų automobilis bus nuvežtas į artimiausią padangų aptarnavimo centrą.
    – Automobilio saugojimas. Jei automobilis nuvežamas į „Continental“ partnerių dirbtuves po dirbtuvių darbo laiko, automobilis bus nugabentas į saugią automobilių stovėjimo aikštelę ir po to, kai tik atidarys dirbtuves, bus nugabentas atgal į dirbtuves.

    Kiek laiko galioja išplėstinė garantija? 

    Išplėstinė garantija galioja 12 mėnesių nuo padangų įsigijimo dienos.

    Užregistruoti išplėstinę garantiją galima per 30 dienų nuo padangų komplekto įsigijimo. Jei per šį laikotarpį registracija nebus atlikta, išplėstinė garantija nebus taikoma.

    Ką turiu padaryti, norėdamas pasinaudoti garantija aptarnavimo centre? 

    Kai lankotės pasirinktame „Continental“ partnerių aptarnavimo centre Lietuvoje, Latvijoje ar Estijoje, nurodykite savo automobilio valstybinį numerį. Tai viskas, ko jums reikia norint patvirtinti savo aukščiausios kokybės išplėstinę garantiją!

    Kokios yra išplėstinės garantijos programos išimtys? 

    Remiantis kampanijos taisyklėmis ir nuostatomis, pagal „Premium“ garantiją padangos remontas ar keitimas negalioja padangai, kuri yra pažeista: įvykus eismo įvykiui, vandalizmui, vagystei, gaisrui, sąlyčiui su cheminėmis medžiagomis, pažeista ugnies ar sniego grandinių arba turi kosmetinių pažeidimų ir ją gali pataisyti atstovas. Be to, garantija negalioja padangoms, naudojamoms lenktynėse ar varžybose ir toms, kurios jau buvo pakeistos ar suremontuotos pagal garantiją. 

    Kaip gauti išplėstinę garantiją? 

    Per 30 dienų nuo tada kai įgalioto „Continental“ partnerių aptarnavimo centre įsigijote „Continental“ padangų rinkinį, kuriam taikoma akcija, turite užpildyti registracijos formą. Jums reikės pateikti šią informaciją: padangų pirkimo datą, automobilio valstybinį numerį, "el. pašto adresą (į kurį gausite patvirtinimą dėl išplėstinės garantijos) " ir vietą, kur buvo pirktos ir sumontuotos padangos. Be to, turėsite pateikti pirkinio sąskaitą arba kvitą. Šiame dokumente turėtų būti informacija apie „Continental“ padangų komplekto pirkimą, nurodant protektoriaus pavadinimą ir dydį, taip pat pirkimo vietą. Tinkami failai yra šie: .jpg, .png, .pdf (iki 5 MB).

    Aš turiu sąskaitos (arba kvito) popierinę kopiją. Pildant formą reikia pridėti pirkimo įrodymą. Kaip galiu išsiųsti sąskaitą? 

    Jei neturite elektroninio dokumento, vienas iš būdų išsiųsti pirkimo įrodymą yra nufotografuoti sąskaitą arba kvitą. Tinkami failai yra šie: .jpg, .png, .pdf (iki 5 MB).

    Kokioms padangoms galioja išplėstinės garantijos programa? 

    Su išplėstinės garantijos programa galima įsigyti keturių „Continental“ lengvųjų automobilių padangų komplektą (išskyrus „4x4“ visureigių ir VAN padangas).

    Galioja šiems padangų modeliams:
    Vasarinės: „ContiPremiumContact 2“, „ContiPremiumContact 5“, „PremiumContact 6“, „ContiSportContact 3“, „ContiSportContact 5“, „ContiSportContact 5 P“, „SportContact 6“, „ContiEcoContact 3“, „ContiEcoContact 5“, „EcoContact 6“, „EcoContact 6 Q“, „SportContact 7“, „Ultra Contact“;
    Visasezonės: „AllSeasonContact“;
    Žieminės: „ContiWinterContact TS 800“, „ContiWinterContact TS 810 Sport“, „ContiWinterContact TS 810“, „ContiWinterContact TS 830“, „ContiWinterContact TS 830 P“, „WinterContact TS 850“, „WinterContact TS 850 P“, „WinterContact TS 860“, „WinterContact TS 860 S“, „WinterContact TS 870“, „WinterContact TS 870 P“, „VikingContact 7“, „ContiVikingContact 6“, „IceContact 2“, „IceContact 3“.
     

    Registracijos formoje nerandu vietos kurioje pirkau padangas. Ką turėčiau daryti? 

    Išskleidžiamame sąraše yra visi „Continental“ partnerių paslaugų centrai. Jei tarp šių įrašų nerasite pirkimo vietos, deja, negalėsite užsiregistruoti „Premium“ garantijai. 

    Iki kada galima užsiregistruoti? 

    Išplėstinės garantijos programa galioja nuo 2021-09-01 iki 2022-12-31 ir yra taikoma tam tikriems šiuo laikotarpiu įsigytiems padangų modeliams. 

    Akcija galioja perkant padangų komplektą (4 padangos) iš įgaliotų „Continental“ partnerių aptarnavimo centrų.

    Kaip sužinoti ar gavau garantiją? 

    Per 7 dienas formoje nurodytu el. pašto adresu bus išsiųstas laiškas, patvirtinantis išplėstinės garantijos programos suteikimo sąlygas. 

    Ar galiu užregistruoti daugiau nei vieną padangų komplektą? 

    Vienas asmuo akcijoje gali registruoti ne daugiau kaip du „Continental“ padangų komplektus.

     


    • Ratlankio apsauga:
      TAIP
    Prekės ID: 492075
    Likutis parduotuvėse:
    16 vnt.
    159,26 EUR
    380,78 EUR Išparduota
    CONTINENTAL
    285/30R22
    • C
    • A
    • 75dB, B
    Continental padangų garantija

    Continental garantija

    Gaukite nemokamą papildomą išplėstinę „Continental“ padangų garantiją.

    Be jokių papildomų išlaidų galėsite pasinaudoti nemokamu padangų remontu ar pakeitimu. Su mūsų garantija galite būti tikri, kad pasirinkote geriausią pasiūlymą rinkoje.

    Per 30 dienų nuo pirkimo užpildykite registracijos formą

    ir gaukite 12 mėnesių nemokamą papildomą išplėstinę garantiją.

    Kada galiu pasinaudoti garantija? 

    Jei sugadinsite vieną iš padangų, kuriai taikoma išplėstinė garantija, kreipkitės į bet kurį oficialų „Continental“ atstovą Lietuvoje, Latvijoje ar Estijoje. Pardavėjų sąrašą rasite čia.

    Specialistai pasirūpins sugadintos padangos taisymu, jei bus įvykdytos visos išplėstinės garantijos sąlygos.
    Pagal kampanijos taisykles, jei padangos negalima suremontuoti, ji bus pakeista nauja.

    Noriu, kad pagal garantiją būtų suremontuotos padangos, tačiau padangų būklė neleidžia saugiai nuvažiuoti į dirbtuves. Ką galiu padaryti šioje situacijoje? 

    Jei jūsų padanga pažeista ar pradurta, o padangų būklė neleidžia saugiai vairuoti automobilio, jums gali būti suteikta galimybė nuvykti į „Continental“ partnerių aptarnavimo centrą pagal papildomą išplėstinę garantiją, kada galėsite pasinaudoti „Allianz“pagalba kelyje!

    Pasiruoškite pranešti:
    – Tikslią vietą
    – Automobilio valstybinį numerį
    – Kontaktinį telefono numerį
    Tada paskambinkite vienu iš šių numerių:
    Lietuva, telefonas: +370 52053694
    Latvija, telefonas: +371 67332208
    Estija, telefonas: +372 6750558
    Su padangų kelyje pagalbos paketu galite gauti:
    – Pagalbą vietoje. Jei įmanoma, suremontuoti arba pakeisti pažeistą padangą.
    – Mobilumo pagalbą. Jei suremontuoti neįmanoma, automobilį nuveš į artimiausią „Continental“ partnerių servisą, esantį iki 80 km. Jei nėra „Continental“ išvardytų paslaugų 80 km spinduliu, jūsų automobilis bus nuvežtas į artimiausią padangų aptarnavimo centrą.
    – Automobilio saugojimas. Jei automobilis nuvežamas į „Continental“ partnerių dirbtuves po dirbtuvių darbo laiko, automobilis bus nugabentas į saugią automobilių stovėjimo aikštelę ir po to, kai tik atidarys dirbtuves, bus nugabentas atgal į dirbtuves.

    Kiek laiko galioja išplėstinė garantija? 

    Išplėstinė garantija galioja 12 mėnesių nuo padangų įsigijimo dienos.

    Užregistruoti išplėstinę garantiją galima per 30 dienų nuo padangų komplekto įsigijimo. Jei per šį laikotarpį registracija nebus atlikta, išplėstinė garantija nebus taikoma.

    Ką turiu padaryti, norėdamas pasinaudoti garantija aptarnavimo centre? 

    Kai lankotės pasirinktame „Continental“ partnerių aptarnavimo centre Lietuvoje, Latvijoje ar Estijoje, nurodykite savo automobilio valstybinį numerį. Tai viskas, ko jums reikia norint patvirtinti savo aukščiausios kokybės išplėstinę garantiją!

    Kokios yra išplėstinės garantijos programos išimtys? 

    Remiantis kampanijos taisyklėmis ir nuostatomis, pagal „Premium“ garantiją padangos remontas ar keitimas negalioja padangai, kuri yra pažeista: įvykus eismo įvykiui, vandalizmui, vagystei, gaisrui, sąlyčiui su cheminėmis medžiagomis, pažeista ugnies ar sniego grandinių arba turi kosmetinių pažeidimų ir ją gali pataisyti atstovas. Be to, garantija negalioja padangoms, naudojamoms lenktynėse ar varžybose ir toms, kurios jau buvo pakeistos ar suremontuotos pagal garantiją. 

    Kaip gauti išplėstinę garantiją? 

    Per 30 dienų nuo tada kai įgalioto „Continental“ partnerių aptarnavimo centre įsigijote „Continental“ padangų rinkinį, kuriam taikoma akcija, turite užpildyti registracijos formą. Jums reikės pateikti šią informaciją: padangų pirkimo datą, automobilio valstybinį numerį, "el. pašto adresą (į kurį gausite patvirtinimą dėl išplėstinės garantijos) " ir vietą, kur buvo pirktos ir sumontuotos padangos. Be to, turėsite pateikti pirkinio sąskaitą arba kvitą. Šiame dokumente turėtų būti informacija apie „Continental“ padangų komplekto pirkimą, nurodant protektoriaus pavadinimą ir dydį, taip pat pirkimo vietą. Tinkami failai yra šie: .jpg, .png, .pdf (iki 5 MB).

    Aš turiu sąskaitos (arba kvito) popierinę kopiją. Pildant formą reikia pridėti pirkimo įrodymą. Kaip galiu išsiųsti sąskaitą? 

    Jei neturite elektroninio dokumento, vienas iš būdų išsiųsti pirkimo įrodymą yra nufotografuoti sąskaitą arba kvitą. Tinkami failai yra šie: .jpg, .png, .pdf (iki 5 MB).

    Kokioms padangoms galioja išplėstinės garantijos programa? 

    Su išplėstinės garantijos programa galima įsigyti keturių „Continental“ lengvųjų automobilių padangų komplektą (išskyrus „4x4“ visureigių ir VAN padangas).

    Galioja šiems padangų modeliams:
    Vasarinės: „ContiPremiumContact 2“, „ContiPremiumContact 5“, „PremiumContact 6“, „ContiSportContact 3“, „ContiSportContact 5“, „ContiSportContact 5 P“, „SportContact 6“, „ContiEcoContact 3“, „ContiEcoContact 5“, „EcoContact 6“, „EcoContact 6 Q“, „SportContact 7“, „Ultra Contact“;
    Visasezonės: „AllSeasonContact“;
    Žieminės: „ContiWinterContact TS 800“, „ContiWinterContact TS 810 Sport“, „ContiWinterContact TS 810“, „ContiWinterContact TS 830“, „ContiWinterContact TS 830 P“, „WinterContact TS 850“, „WinterContact TS 850 P“, „WinterContact TS 860“, „WinterContact TS 860 S“, „WinterContact TS 870“, „WinterContact TS 870 P“, „VikingContact 7“, „ContiVikingContact 6“, „IceContact 2“, „IceContact 3“.
     

    Registracijos formoje nerandu vietos kurioje pirkau padangas. Ką turėčiau daryti? 

    Išskleidžiamame sąraše yra visi „Continental“ partnerių paslaugų centrai. Jei tarp šių įrašų nerasite pirkimo vietos, deja, negalėsite užsiregistruoti „Premium“ garantijai. 

    Iki kada galima užsiregistruoti? 

    Išplėstinės garantijos programa galioja nuo 2021-09-01 iki 2022-12-31 ir yra taikoma tam tikriems šiuo laikotarpiu įsigytiems padangų modeliams. 

    Akcija galioja perkant padangų komplektą (4 padangos) iš įgaliotų „Continental“ partnerių aptarnavimo centrų.

    Kaip sužinoti ar gavau garantiją? 

    Per 7 dienas formoje nurodytu el. pašto adresu bus išsiųstas laiškas, patvirtinantis išplėstinės garantijos programos suteikimo sąlygas. 

    Ar galiu užregistruoti daugiau nei vieną padangų komplektą? 

    Vienas asmuo akcijoje gali registruoti ne daugiau kaip du „Continental“ padangų komplektus.

     


    • Ratlankio apsauga:
      TAIP
    Prekės ID: 491932
    Likutis parduotuvėse:
    nėra
    380,78 EUR
    Į krepšelį
    323,58 EUR Yra sandėlyje
    CONTINENTAL
    285/40R21
    • C
    • A
    • 73dB, B
    Continental padangų garantija

    Continental garantija

    Gaukite nemokamą papildomą išplėstinę „Continental“ padangų garantiją.

    Be jokių papildomų išlaidų galėsite pasinaudoti nemokamu padangų remontu ar pakeitimu. Su mūsų garantija galite būti tikri, kad pasirinkote geriausią pasiūlymą rinkoje.

    Per 30 dienų nuo pirkimo užpildykite registracijos formą

    ir gaukite 12 mėnesių nemokamą papildomą išplėstinę garantiją.

    Kada galiu pasinaudoti garantija? 

    Jei sugadinsite vieną iš padangų, kuriai taikoma išplėstinė garantija, kreipkitės į bet kurį oficialų „Continental“ atstovą Lietuvoje, Latvijoje ar Estijoje. Pardavėjų sąrašą rasite čia.

    Specialistai pasirūpins sugadintos padangos taisymu, jei bus įvykdytos visos išplėstinės garantijos sąlygos.
    Pagal kampanijos taisykles, jei padangos negalima suremontuoti, ji bus pakeista nauja.

    Noriu, kad pagal garantiją būtų suremontuotos padangos, tačiau padangų būklė neleidžia saugiai nuvažiuoti į dirbtuves. Ką galiu padaryti šioje situacijoje? 

    Jei jūsų padanga pažeista ar pradurta, o padangų būklė neleidžia saugiai vairuoti automobilio, jums gali būti suteikta galimybė nuvykti į „Continental“ partnerių aptarnavimo centrą pagal papildomą išplėstinę garantiją, kada galėsite pasinaudoti „Allianz“pagalba kelyje!

    Pasiruoškite pranešti:
    – Tikslią vietą
    – Automobilio valstybinį numerį
    – Kontaktinį telefono numerį
    Tada paskambinkite vienu iš šių numerių:
    Lietuva, telefonas: +370 52053694
    Latvija, telefonas: +371 67332208
    Estija, telefonas: +372 6750558
    Su padangų kelyje pagalbos paketu galite gauti:
    – Pagalbą vietoje. Jei įmanoma, suremontuoti arba pakeisti pažeistą padangą.
    – Mobilumo pagalbą. Jei suremontuoti neįmanoma, automobilį nuveš į artimiausią „Continental“ partnerių servisą, esantį iki 80 km. Jei nėra „Continental“ išvardytų paslaugų 80 km spinduliu, jūsų automobilis bus nuvežtas į artimiausią padangų aptarnavimo centrą.
    – Automobilio saugojimas. Jei automobilis nuvežamas į „Continental“ partnerių dirbtuves po dirbtuvių darbo laiko, automobilis bus nugabentas į saugią automobilių stovėjimo aikštelę ir po to, kai tik atidarys dirbtuves, bus nugabentas atgal į dirbtuves.

    Kiek laiko galioja išplėstinė garantija? 

    Išplėstinė garantija galioja 12 mėnesių nuo padangų įsigijimo dienos.

    Užregistruoti išplėstinę garantiją galima per 30 dienų nuo padangų komplekto įsigijimo. Jei per šį laikotarpį registracija nebus atlikta, išplėstinė garantija nebus taikoma.

    Ką turiu padaryti, norėdamas pasinaudoti garantija aptarnavimo centre? 

    Kai lankotės pasirinktame „Continental“ partnerių aptarnavimo centre Lietuvoje, Latvijoje ar Estijoje, nurodykite savo automobilio valstybinį numerį. Tai viskas, ko jums reikia norint patvirtinti savo aukščiausios kokybės išplėstinę garantiją!

    Kokios yra išplėstinės garantijos programos išimtys? 

    Remiantis kampanijos taisyklėmis ir nuostatomis, pagal „Premium“ garantiją padangos remontas ar keitimas negalioja padangai, kuri yra pažeista: įvykus eismo įvykiui, vandalizmui, vagystei, gaisrui, sąlyčiui su cheminėmis medžiagomis, pažeista ugnies ar sniego grandinių arba turi kosmetinių pažeidimų ir ją gali pataisyti atstovas. Be to, garantija negalioja padangoms, naudojamoms lenktynėse ar varžybose ir toms, kurios jau buvo pakeistos ar suremontuotos pagal garantiją. 

    Kaip gauti išplėstinę garantiją? 

    Per 30 dienų nuo tada kai įgalioto „Continental“ partnerių aptarnavimo centre įsigijote „Continental“ padangų rinkinį, kuriam taikoma akcija, turite užpildyti registracijos formą. Jums reikės pateikti šią informaciją: padangų pirkimo datą, automobilio valstybinį numerį, "el. pašto adresą (į kurį gausite patvirtinimą dėl išplėstinės garantijos) " ir vietą, kur buvo pirktos ir sumontuotos padangos. Be to, turėsite pateikti pirkinio sąskaitą arba kvitą. Šiame dokumente turėtų būti informacija apie „Continental“ padangų komplekto pirkimą, nurodant protektoriaus pavadinimą ir dydį, taip pat pirkimo vietą. Tinkami failai yra šie: .jpg, .png, .pdf (iki 5 MB).

    Aš turiu sąskaitos (arba kvito) popierinę kopiją. Pildant formą reikia pridėti pirkimo įrodymą. Kaip galiu išsiųsti sąskaitą? 

    Jei neturite elektroninio dokumento, vienas iš būdų išsiųsti pirkimo įrodymą yra nufotografuoti sąskaitą arba kvitą. Tinkami failai yra šie: .jpg, .png, .pdf (iki 5 MB).

    Kokioms padangoms galioja išplėstinės garantijos programa? 

    Su išplėstinės garantijos programa galima įsigyti keturių „Continental“ lengvųjų automobilių padangų komplektą (išskyrus „4x4“ visureigių ir VAN padangas).

    Galioja šiems padangų modeliams:
    Vasarinės: „ContiPremiumContact 2“, „ContiPremiumContact 5“, „PremiumContact 6“, „ContiSportContact 3“, „ContiSportContact 5“, „ContiSportContact 5 P“, „SportContact 6“, „ContiEcoContact 3“, „ContiEcoContact 5“, „EcoContact 6“, „EcoContact 6 Q“, „SportContact 7“, „Ultra Contact“;
    Visasezonės: „AllSeasonContact“;
    Žieminės: „ContiWinterContact TS 800“, „ContiWinterContact TS 810 Sport“, „ContiWinterContact TS 810“, „ContiWinterContact TS 830“, „ContiWinterContact TS 830 P“, „WinterContact TS 850“, „WinterContact TS 850 P“, „WinterContact TS 860“, „WinterContact TS 860 S“, „WinterContact TS 870“, „WinterContact TS 870 P“, „VikingContact 7“, „ContiVikingContact 6“, „IceContact 2“, „IceContact 3“.
     

    Registracijos formoje nerandu vietos kurioje pirkau padangas. Ką turėčiau daryti? 

    Išskleidžiamame sąraše yra visi „Continental“ partnerių paslaugų centrai. Jei tarp šių įrašų nerasite pirkimo vietos, deja, negalėsite užsiregistruoti „Premium“ garantijai. 

    Iki kada galima užsiregistruoti? 

    Išplėstinės garantijos programa galioja nuo 2021-09-01 iki 2022-12-31 ir yra taikoma tam tikriems šiuo laikotarpiu įsigytiems padangų modeliams. 

    Akcija galioja perkant padangų komplektą (4 padangos) iš įgaliotų „Continental“ partnerių aptarnavimo centrų.

    Kaip sužinoti ar gavau garantiją? 

    Per 7 dienas formoje nurodytu el. pašto adresu bus išsiųstas laiškas, patvirtinantis išplėstinės garantijos programos suteikimo sąlygas. 

    Ar galiu užregistruoti daugiau nei vieną padangų komplektą? 

    Vienas asmuo akcijoje gali registruoti ne daugiau kaip du „Continental“ padangų komplektus.

     


    • Ratlankio apsauga:
      TAIP
    Prekės ID: 491929
    Likutis parduotuvėse:
    20 vnt.
    323,58 EUR
    249,84 EUR Išparduota
    BRIDGESTONE
    255/40R20
    • B
    • A
    • 71dB, B

    • Ratlankio apsauga:
      TAIP
    Prekės ID: 491038
    Likutis parduotuvėse:
    nėra
    249,84 EUR
    Į krepšelį
    162,96 EUR Yra sandėlyje
    BRIDGESTONE
    245/45R18
    • B
    • A
    • 70dB, B

    • Ratlankio apsauga:
      TAIP
    Prekės ID: 491032
    Likutis parduotuvėse:
    12 vnt.
    162,96 EUR
    202,80 EUR Išparduota
    BRIDGESTONE
    255/35R20
    • B
    • A
    • 71dB, B

    • Ratlankio apsauga:
      TAIP
    Prekės ID: 491024
    Likutis parduotuvėse:
    nėra
    202,80 EUR
    Į krepšelį
    107,20 EUR Yra sandėlyje
    CONTINENTAL
    225/40R18
    • C
    • A
    • 72dB, B
    Continental padangų garantija

    Continental garantija

    Gaukite nemokamą papildomą išplėstinę „Continental“ padangų garantiją.

    Be jokių papildomų išlaidų galėsite pasinaudoti nemokamu padangų remontu ar pakeitimu. Su mūsų garantija galite būti tikri, kad pasirinkote geriausią pasiūlymą rinkoje.

    Per 30 dienų nuo pirkimo užpildykite registracijos formą

    ir gaukite 12 mėnesių nemokamą papildomą išplėstinę garantiją.

    Kada galiu pasinaudoti garantija? 

    Jei sugadinsite vieną iš padangų, kuriai taikoma išplėstinė garantija, kreipkitės į bet kurį oficialų „Continental“ atstovą Lietuvoje, Latvijoje ar Estijoje. Pardavėjų sąrašą rasite čia.

    Specialistai pasirūpins sugadintos padangos taisymu, jei bus įvykdytos visos išplėstinės garantijos sąlygos.
    Pagal kampanijos taisykles, jei padangos negalima suremontuoti, ji bus pakeista nauja.

    Noriu, kad pagal garantiją būtų suremontuotos padangos, tačiau padangų būklė neleidžia saugiai nuvažiuoti į dirbtuves. Ką galiu padaryti šioje situacijoje? 

    Jei jūsų padanga pažeista ar pradurta, o padangų būklė neleidžia saugiai vairuoti automobilio, jums gali būti suteikta galimybė nuvykti į „Continental“ partnerių aptarnavimo centrą pagal papildomą išplėstinę garantiją, kada galėsite pasinaudoti „Allianz“pagalba kelyje!

    Pasiruoškite pranešti:
    – Tikslią vietą
    – Automobilio valstybinį numerį
    – Kontaktinį telefono numerį
    Tada paskambinkite vienu iš šių numerių:
    Lietuva, telefonas: +370 52053694
    Latvija, telefonas: +371 67332208
    Estija, telefonas: +372 6750558
    Su padangų kelyje pagalbos paketu galite gauti:
    – Pagalbą vietoje. Jei įmanoma, suremontuoti arba pakeisti pažeistą padangą.
    – Mobilumo pagalbą. Jei suremontuoti neįmanoma, automobilį nuveš į artimiausią „Continental“ partnerių servisą, esantį iki 80 km. Jei nėra „Continental“ išvardytų paslaugų 80 km spinduliu, jūsų automobilis bus nuvežtas į artimiausią padangų aptarnavimo centrą.
    – Automobilio saugojimas. Jei automobilis nuvežamas į „Continental“ partnerių dirbtuves po dirbtuvių darbo laiko, automobilis bus nugabentas į saugią automobilių stovėjimo aikštelę ir po to, kai tik atidarys dirbtuves, bus nugabentas atgal į dirbtuves.

    Kiek laiko galioja išplėstinė garantija? 

    Išplėstinė garantija galioja 12 mėnesių nuo padangų įsigijimo dienos.

    Užregistruoti išplėstinę garantiją galima per 30 dienų nuo padangų komplekto įsigijimo. Jei per šį laikotarpį registracija nebus atlikta, išplėstinė garantija nebus taikoma.

    Ką turiu padaryti, norėdamas pasinaudoti garantija aptarnavimo centre? 

    Kai lankotės pasirinktame „Continental“ partnerių aptarnavimo centre Lietuvoje, Latvijoje ar Estijoje, nurodykite savo automobilio valstybinį numerį. Tai viskas, ko jums reikia norint patvirtinti savo aukščiausios kokybės išplėstinę garantiją!

    Kokios yra išplėstinės garantijos programos išimtys? 

    Remiantis kampanijos taisyklėmis ir nuostatomis, pagal „Premium“ garantiją padangos remontas ar keitimas negalioja padangai, kuri yra pažeista: įvykus eismo įvykiui, vandalizmui, vagystei, gaisrui, sąlyčiui su cheminėmis medžiagomis, pažeista ugnies ar sniego grandinių arba turi kosmetinių pažeidimų ir ją gali pataisyti atstovas. Be to, garantija negalioja padangoms, naudojamoms lenktynėse ar varžybose ir toms, kurios jau buvo pakeistos ar suremontuotos pagal garantiją. 

    Kaip gauti išplėstinę garantiją? 

    Per 30 dienų nuo tada kai įgalioto „Continental“ partnerių aptarnavimo centre įsigijote „Continental“ padangų rinkinį, kuriam taikoma akcija, turite užpildyti registracijos formą. Jums reikės pateikti šią informaciją: padangų pirkimo datą, automobilio valstybinį numerį, "el. pašto adresą (į kurį gausite patvirtinimą dėl išplėstinės garantijos) " ir vietą, kur buvo pirktos ir sumontuotos padangos. Be to, turėsite pateikti pirkinio sąskaitą arba kvitą. Šiame dokumente turėtų būti informacija apie „Continental“ padangų komplekto pirkimą, nurodant protektoriaus pavadinimą ir dydį, taip pat pirkimo vietą. Tinkami failai yra šie: .jpg, .png, .pdf (iki 5 MB).

    Aš turiu sąskaitos (arba kvito) popierinę kopiją. Pildant formą reikia pridėti pirkimo įrodymą. Kaip galiu išsiųsti sąskaitą? 

    Jei neturite elektroninio dokumento, vienas iš būdų išsiųsti pirkimo įrodymą yra nufotografuoti sąskaitą arba kvitą. Tinkami failai yra šie: .jpg, .png, .pdf (iki 5 MB).

    Kokioms padangoms galioja išplėstinės garantijos programa? 

    Su išplėstinės garantijos programa galima įsigyti keturių „Continental“ lengvųjų automobilių padangų komplektą (išskyrus „4x4“ visureigių ir VAN padangas).

    Galioja šiems padangų modeliams:
    Vasarinės: „ContiPremiumContact 2“, „ContiPremiumContact 5“, „PremiumContact 6“, „ContiSportContact 3“, „ContiSportContact 5“, „ContiSportContact 5 P“, „SportContact 6“, „ContiEcoContact 3“, „ContiEcoContact 5“, „EcoContact 6“, „EcoContact 6 Q“, „SportContact 7“, „Ultra Contact“;
    Visasezonės: „AllSeasonContact“;
    Žieminės: „ContiWinterContact TS 800“, „ContiWinterContact TS 810 Sport“, „ContiWinterContact TS 810“, „ContiWinterContact TS 830“, „ContiWinterContact TS 830 P“, „WinterContact TS 850“, „WinterContact TS 850 P“, „WinterContact TS 860“, „WinterContact TS 860 S“, „WinterContact TS 870“, „WinterContact TS 870 P“, „VikingContact 7“, „ContiVikingContact 6“, „IceContact 2“, „IceContact 3“.
     

    Registracijos formoje nerandu vietos kurioje pirkau padangas. Ką turėčiau daryti? 

    Išskleidžiamame sąraše yra visi „Continental“ partnerių paslaugų centrai. Jei tarp šių įrašų nerasite pirkimo vietos, deja, negalėsite užsiregistruoti „Premium“ garantijai. 

    Iki kada galima užsiregistruoti? 

    Išplėstinės garantijos programa galioja nuo 2021-09-01 iki 2022-12-31 ir yra taikoma tam tikriems šiuo laikotarpiu įsigytiems padangų modeliams. 

    Akcija galioja perkant padangų komplektą (4 padangos) iš įgaliotų „Continental“ partnerių aptarnavimo centrų.

    Kaip sužinoti ar gavau garantiją? 

    Per 7 dienas formoje nurodytu el. pašto adresu bus išsiųstas laiškas, patvirtinantis išplėstinės garantijos programos suteikimo sąlygas. 

    Ar galiu užregistruoti daugiau nei vieną padangų komplektą? 

    Vienas asmuo akcijoje gali registruoti ne daugiau kaip du „Continental“ padangų komplektus.

     


    • Ratlankio apsauga:
      TAIP
    Prekės ID: 490995
    Likutis parduotuvėse:
    4 vnt.
    107,20 EUR
    338,08 EUR Išparduota
    BRIDGESTONE
    275/40R22
    • A
    • A
    • 71dB, B

    • Ratlankio apsauga:
      TAIP
    Prekės ID: 490987
    Likutis parduotuvėse:
    nėra
    338,08 EUR
    Į krepšelį
    206,40 EUR Išparduota
    BRIDGESTONE
    225/40R19
    • B
    • A
    • 70dB, B

    • Ratlankio apsauga:
      TAIP
    Prekės ID: 490980
    Likutis parduotuvėse:
    nėra
    206,40 EUR
    Į krepšelį
    164,01 EUR Yra sandėlyje
    VARTA
    AGM A7

    • Talpa:
      70 Ah
    • Srovė:
      760 A EN
    • Korpusas:
      L3R (278x175x190)
    Prekės ID: 490849
    Likutis parduotuvėse:
    >30 vnt.
    164,01 EUR
    122,37 EUR Yra sandėlyje
    CONTINENTAL
    235/45R17
    • C
    • A
    • 71dB, B
    Continental padangų garantija

    Continental garantija

    Gaukite nemokamą papildomą išplėstinę „Continental“ padangų garantiją.

    Be jokių papildomų išlaidų galėsite pasinaudoti nemokamu padangų remontu ar pakeitimu. Su mūsų garantija galite būti tikri, kad pasirinkote geriausią pasiūlymą rinkoje.

    Per 30 dienų nuo pirkimo užpildykite registracijos formą

    ir gaukite 12 mėnesių nemokamą papildomą išplėstinę garantiją.

    Kada galiu pasinaudoti garantija? 

    Jei sugadinsite vieną iš padangų, kuriai taikoma išplėstinė garantija, kreipkitės į bet kurį oficialų „Continental“ atstovą Lietuvoje, Latvijoje ar Estijoje. Pardavėjų sąrašą rasite čia.

    Specialistai pasirūpins sugadintos padangos taisymu, jei bus įvykdytos visos išplėstinės garantijos sąlygos.
    Pagal kampanijos taisykles, jei padangos negalima suremontuoti, ji bus pakeista nauja.

    Noriu, kad pagal garantiją būtų suremontuotos padangos, tačiau padangų būklė neleidžia saugiai nuvažiuoti į dirbtuves. Ką galiu padaryti šioje situacijoje? 

    Jei jūsų padanga pažeista ar pradurta, o padangų būklė neleidžia saugiai vairuoti automobilio, jums gali būti suteikta galimybė nuvykti į „Continental“ partnerių aptarnavimo centrą pagal papildomą išplėstinę garantiją, kada galėsite pasinaudoti „Allianz“pagalba kelyje!

    Pasiruoškite pranešti:
    – Tikslią vietą
    – Automobilio valstybinį numerį
    – Kontaktinį telefono numerį
    Tada paskambinkite vienu iš šių numerių:
    Lietuva, telefonas: +370 52053694
    Latvija, telefonas: +371 67332208
    Estija, telefonas: +372 6750558
    Su padangų kelyje pagalbos paketu galite gauti:
    – Pagalbą vietoje. Jei įmanoma, suremontuoti arba pakeisti pažeistą padangą.
    – Mobilumo pagalbą. Jei suremontuoti neįmanoma, automobilį nuveš į artimiausią „Continental“ partnerių servisą, esantį iki 80 km. Jei nėra „Continental“ išvardytų paslaugų 80 km spinduliu, jūsų automobilis bus nuvežtas į artimiausią padangų aptarnavimo centrą.
    – Automobilio saugojimas. Jei automobilis nuvežamas į „Continental“ partnerių dirbtuves po dirbtuvių darbo laiko, automobilis bus nugabentas į saugią automobilių stovėjimo aikštelę ir po to, kai tik atidarys dirbtuves, bus nugabentas atgal į dirbtuves.

    Kiek laiko galioja išplėstinė garantija? 

    Išplėstinė garantija galioja 12 mėnesių nuo padangų įsigijimo dienos.

    Užregistruoti išplėstinę garantiją galima per 30 dienų nuo padangų komplekto įsigijimo. Jei per šį laikotarpį registracija nebus atlikta, išplėstinė garantija nebus taikoma.

    Ką turiu padaryti, norėdamas pasinaudoti garantija aptarnavimo centre? 

    Kai lankotės pasirinktame „Continental“ partnerių aptarnavimo centre Lietuvoje, Latvijoje ar Estijoje, nurodykite savo automobilio valstybinį numerį. Tai viskas, ko jums reikia norint patvirtinti savo aukščiausios kokybės išplėstinę garantiją!

    Kokios yra išplėstinės garantijos programos išimtys? 

    Remiantis kampanijos taisyklėmis ir nuostatomis, pagal „Premium“ garantiją padangos remontas ar keitimas negalioja padangai, kuri yra pažeista: įvykus eismo įvykiui, vandalizmui, vagystei, gaisrui, sąlyčiui su cheminėmis medžiagomis, pažeista ugnies ar sniego grandinių arba turi kosmetinių pažeidimų ir ją gali pataisyti atstovas. Be to, garantija negalioja padangoms, naudojamoms lenktynėse ar varžybose ir toms, kurios jau buvo pakeistos ar suremontuotos pagal garantiją. 

    Kaip gauti išplėstinę garantiją? 

    Per 30 dienų nuo tada kai įgalioto „Continental“ partnerių aptarnavimo centre įsigijote „Continental“ padangų rinkinį, kuriam taikoma akcija, turite užpildyti registracijos formą. Jums reikės pateikti šią informaciją: padangų pirkimo datą, automobilio valstybinį numerį, "el. pašto adresą (į kurį gausite patvirtinimą dėl išplėstinės garantijos) " ir vietą, kur buvo pirktos ir sumontuotos padangos. Be to, turėsite pateikti pirkinio sąskaitą arba kvitą. Šiame dokumente turėtų būti informacija apie „Continental“ padangų komplekto pirkimą, nurodant protektoriaus pavadinimą ir dydį, taip pat pirkimo vietą. Tinkami failai yra šie: .jpg, .png, .pdf (iki 5 MB).

    Aš turiu sąskaitos (arba kvito) popierinę kopiją. Pildant formą reikia pridėti pirkimo įrodymą. Kaip galiu išsiųsti sąskaitą? 

    Jei neturite elektroninio dokumento, vienas iš būdų išsiųsti pirkimo įrodymą yra nufotografuoti sąskaitą arba kvitą. Tinkami failai yra šie: .jpg, .png, .pdf (iki 5 MB).

    Kokioms padangoms galioja išplėstinės garantijos programa? 

    Su išplėstinės garantijos programa galima įsigyti keturių „Continental“ lengvųjų automobilių padangų komplektą (išskyrus „4x4“ visureigių ir VAN padangas).

    Galioja šiems padangų modeliams:
    Vasarinės: „ContiPremiumContact 2“, „ContiPremiumContact 5“, „PremiumContact 6“, „ContiSportContact 3“, „ContiSportContact 5“, „ContiSportContact 5 P“, „SportContact 6“, „ContiEcoContact 3“, „ContiEcoContact 5“, „EcoContact 6“, „EcoContact 6 Q“, „SportContact 7“, „Ultra Contact“;
    Visasezonės: „AllSeasonContact“;
    Žieminės: „ContiWinterContact TS 800“, „ContiWinterContact TS 810 Sport“, „ContiWinterContact TS 810“, „ContiWinterContact TS 830“, „ContiWinterContact TS 830 P“, „WinterContact TS 850“, „WinterContact TS 850 P“, „WinterContact TS 860“, „WinterContact TS 860 S“, „WinterContact TS 870“, „WinterContact TS 870 P“, „VikingContact 7“, „ContiVikingContact 6“, „IceContact 2“, „IceContact 3“.
     

    Registracijos formoje nerandu vietos kurioje pirkau padangas. Ką turėčiau daryti? 

    Išskleidžiamame sąraše yra visi „Continental“ partnerių paslaugų centrai. Jei tarp šių įrašų nerasite pirkimo vietos, deja, negalėsite užsiregistruoti „Premium“ garantijai. 

    Iki kada galima užsiregistruoti? 

    Išplėstinės garantijos programa galioja nuo 2021-09-01 iki 2022-12-31 ir yra taikoma tam tikriems šiuo laikotarpiu įsigytiems padangų modeliams. 

    Akcija galioja perkant padangų komplektą (4 padangos) iš įgaliotų „Continental“ partnerių aptarnavimo centrų.

    Kaip sužinoti ar gavau garantiją? 

    Per 7 dienas formoje nurodytu el. pašto adresu bus išsiųstas laiškas, patvirtinantis išplėstinės garantijos programos suteikimo sąlygas. 

    Ar galiu užregistruoti daugiau nei vieną padangų komplektą? 

    Vienas asmuo akcijoje gali registruoti ne daugiau kaip du „Continental“ padangų komplektus.

     


    • Ratlankio apsauga:
      TAIP
    Prekės ID: 490316
    Likutis parduotuvėse:
    18 vnt.
    122,37 EUR
    214,41 EUR Yra sandėlyje
    CONTINENTAL
    245/45R19
    • C
    • A
    • 71dB, B
    Continental padangų garantija

    Continental garantija

    Gaukite nemokamą papildomą išplėstinę „Continental“ padangų garantiją.

    Be jokių papildomų išlaidų galėsite pasinaudoti nemokamu padangų remontu ar pakeitimu. Su mūsų garantija galite būti tikri, kad pasirinkote geriausią pasiūlymą rinkoje.

    Per 30 dienų nuo pirkimo užpildykite registracijos formą

    ir gaukite 12 mėnesių nemokamą papildomą išplėstinę garantiją.

    Kada galiu pasinaudoti garantija? 

    Jei sugadinsite vieną iš padangų, kuriai taikoma išplėstinė garantija, kreipkitės į bet kurį oficialų „Continental“ atstovą Lietuvoje, Latvijoje ar Estijoje. Pardavėjų sąrašą rasite čia.

    Specialistai pasirūpins sugadintos padangos taisymu, jei bus įvykdytos visos išplėstinės garantijos sąlygos.
    Pagal kampanijos taisykles, jei padangos negalima suremontuoti, ji bus pakeista nauja.

    Noriu, kad pagal garantiją būtų suremontuotos padangos, tačiau padangų būklė neleidžia saugiai nuvažiuoti į dirbtuves. Ką galiu padaryti šioje situacijoje? 

    Jei jūsų padanga pažeista ar pradurta, o padangų būklė neleidžia saugiai vairuoti automobilio, jums gali būti suteikta galimybė nuvykti į „Continental“ partnerių aptarnavimo centrą pagal papildomą išplėstinę garantiją, kada galėsite pasinaudoti „Allianz“pagalba kelyje!

    Pasiruoškite pranešti:
    – Tikslią vietą
    – Automobilio valstybinį numerį
    – Kontaktinį telefono numerį
    Tada paskambinkite vienu iš šių numerių:
    Lietuva, telefonas: +370 52053694
    Latvija, telefonas: +371 67332208
    Estija, telefonas: +372 6750558
    Su padangų kelyje pagalbos paketu galite gauti:
    – Pagalbą vietoje. Jei įmanoma, suremontuoti arba pakeisti pažeistą padangą.
    – Mobilumo pagalbą. Jei suremontuoti neįmanoma, automobilį nuveš į artimiausią „Continental“ partnerių servisą, esantį iki 80 km. Jei nėra „Continental“ išvardytų paslaugų 80 km spinduliu, jūsų automobilis bus nuvežtas į artimiausią padangų aptarnavimo centrą.
    – Automobilio saugojimas. Jei automobilis nuvežamas į „Continental“ partnerių dirbtuves po dirbtuvių darbo laiko, automobilis bus nugabentas į saugią automobilių stovėjimo aikštelę ir po to, kai tik atidarys dirbtuves, bus nugabentas atgal į dirbtuves.

    Kiek laiko galioja išplėstinė garantija? 

    Išplėstinė garantija galioja 12 mėnesių nuo padangų įsigijimo dienos.

    Užregistruoti išplėstinę garantiją galima per 30 dienų nuo padangų komplekto įsigijimo. Jei per šį laikotarpį registracija nebus atlikta, išplėstinė garantija nebus taikoma.

    Ką turiu padaryti, norėdamas pasinaudoti garantija aptarnavimo centre? 

    Kai lankotės pasirinktame „Continental“ partnerių aptarnavimo centre Lietuvoje, Latvijoje ar Estijoje, nurodykite savo automobilio valstybinį numerį. Tai viskas, ko jums reikia norint patvirtinti savo aukščiausios kokybės išplėstinę garantiją!

    Kokios yra išplėstinės garantijos programos išimtys? 

    Remiantis kampanijos taisyklėmis ir nuostatomis, pagal „Premium“ garantiją padangos remontas ar keitimas negalioja padangai, kuri yra pažeista: įvykus eismo įvykiui, vandalizmui, vagystei, gaisrui, sąlyčiui su cheminėmis medžiagomis, pažeista ugnies ar sniego grandinių arba turi kosmetinių pažeidimų ir ją gali pataisyti atstovas. Be to, garantija negalioja padangoms, naudojamoms lenktynėse ar varžybose ir toms, kurios jau buvo pakeistos ar suremontuotos pagal garantiją. 

    Kaip gauti išplėstinę garantiją? 

    Per 30 dienų nuo tada kai įgalioto „Continental“ partnerių aptarnavimo centre įsigijote „Continental“ padangų rinkinį, kuriam taikoma akcija, turite užpildyti registracijos formą. Jums reikės pateikti šią informaciją: padangų pirkimo datą, automobilio valstybinį numerį, "el. pašto adresą (į kurį gausite patvirtinimą dėl išplėstinės garantijos) " ir vietą, kur buvo pirktos ir sumontuotos padangos. Be to, turėsite pateikti pirkinio sąskaitą arba kvitą. Šiame dokumente turėtų būti informacija apie „Continental“ padangų komplekto pirkimą, nurodant protektoriaus pavadinimą ir dydį, taip pat pirkimo vietą. Tinkami failai yra šie: .jpg, .png, .pdf (iki 5 MB).

    Aš turiu sąskaitos (arba kvito) popierinę kopiją. Pildant formą reikia pridėti pirkimo įrodymą. Kaip galiu išsiųsti sąskaitą? 

    Jei neturite elektroninio dokumento, vienas iš būdų išsiųsti pirkimo įrodymą yra nufotografuoti sąskaitą arba kvitą. Tinkami failai yra šie: .jpg, .png, .pdf (iki 5 MB).

    Kokioms padangoms galioja išplėstinės garantijos programa? 

    Su išplėstinės garantijos programa galima įsigyti keturių „Continental“ lengvųjų automobilių padangų komplektą (išskyrus „4x4“ visureigių ir VAN padangas).

    Galioja šiems padangų modeliams:
    Vasarinės: „ContiPremiumContact 2“, „ContiPremiumContact 5“, „PremiumContact 6“, „ContiSportContact 3“, „ContiSportContact 5“, „ContiSportContact 5 P“, „SportContact 6“, „ContiEcoContact 3“, „ContiEcoContact 5“, „EcoContact 6“, „EcoContact 6 Q“, „SportContact 7“, „Ultra Contact“;
    Visasezonės: „AllSeasonContact“;
    Žieminės: „ContiWinterContact TS 800“, „ContiWinterContact TS 810 Sport“, „ContiWinterContact TS 810“, „ContiWinterContact TS 830“, „ContiWinterContact TS 830 P“, „WinterContact TS 850“, „WinterContact TS 850 P“, „WinterContact TS 860“, „WinterContact TS 860 S“, „WinterContact TS 870“, „WinterContact TS 870 P“, „VikingContact 7“, „ContiVikingContact 6“, „IceContact 2“, „IceContact 3“.
     

    Registracijos formoje nerandu vietos kurioje pirkau padangas. Ką turėčiau daryti? 

    Išskleidžiamame sąraše yra visi „Continental“ partnerių paslaugų centrai. Jei tarp šių įrašų nerasite pirkimo vietos, deja, negalėsite užsiregistruoti „Premium“ garantijai. 

    Iki kada galima užsiregistruoti? 

    Išplėstinės garantijos programa galioja nuo 2021-09-01 iki 2022-12-31 ir yra taikoma tam tikriems šiuo laikotarpiu įsigytiems padangų modeliams. 

    Akcija galioja perkant padangų komplektą (4 padangos) iš įgaliotų „Continental“ partnerių aptarnavimo centrų.

    Kaip sužinoti ar gavau garantiją? 

    Per 7 dienas formoje nurodytu el. pašto adresu bus išsiųstas laiškas, patvirtinantis išplėstinės garantijos programos suteikimo sąlygas. 

    Ar galiu užregistruoti daugiau nei vieną padangų komplektą? 

    Vienas asmuo akcijoje gali registruoti ne daugiau kaip du „Continental“ padangų komplektus.

     


    • Ratlankio apsauga:
      TAIP
    Prekės ID: 490303
    Likutis parduotuvėse:
    16 vnt.
    214,41 EUR
    153,58 EUR Yra sandėlyje
    CONTINENTAL
    235/55R18
    • C
    • A
    • 71dB, B
    Continental padangų garantija

    Continental garantija

    Gaukite nemokamą papildomą išplėstinę „Continental“ padangų garantiją.

    Be jokių papildomų išlaidų galėsite pasinaudoti nemokamu padangų remontu ar pakeitimu. Su mūsų garantija galite būti tikri, kad pasirinkote geriausią pasiūlymą rinkoje.

    Per 30 dienų nuo pirkimo užpildykite registracijos formą

    ir gaukite 12 mėnesių nemokamą papildomą išplėstinę garantiją.

    Kada galiu pasinaudoti garantija? 

    Jei sugadinsite vieną iš padangų, kuriai taikoma išplėstinė garantija, kreipkitės į bet kurį oficialų „Continental“ atstovą Lietuvoje, Latvijoje ar Estijoje. Pardavėjų sąrašą rasite čia.

    Specialistai pasirūpins sugadintos padangos taisymu, jei bus įvykdytos visos išplėstinės garantijos sąlygos.
    Pagal kampanijos taisykles, jei padangos negalima suremontuoti, ji bus pakeista nauja.

    Noriu, kad pagal garantiją būtų suremontuotos padangos, tačiau padangų būklė neleidžia saugiai nuvažiuoti į dirbtuves. Ką galiu padaryti šioje situacijoje? 

    Jei jūsų padanga pažeista ar pradurta, o padangų būklė neleidžia saugiai vairuoti automobilio, jums gali būti suteikta galimybė nuvykti į „Continental“ partnerių aptarnavimo centrą pagal papildomą išplėstinę garantiją, kada galėsite pasinaudoti „Allianz“pagalba kelyje!

    Pasiruoškite pranešti:
    – Tikslią vietą
    – Automobilio valstybinį numerį
    – Kontaktinį telefono numerį
    Tada paskambinkite vienu iš šių numerių:
    Lietuva, telefonas: +370 52053694
    Latvija, telefonas: +371 67332208
    Estija, telefonas: +372 6750558
    Su padangų kelyje pagalbos paketu galite gauti:
    – Pagalbą vietoje. Jei įmanoma, suremontuoti arba pakeisti pažeistą padangą.
    – Mobilumo pagalbą. Jei suremontuoti neįmanoma, automobilį nuveš į artimiausią „Continental“ partnerių servisą, esantį iki 80 km. Jei nėra „Continental“ išvardytų paslaugų 80 km spinduliu, jūsų automobilis bus nuvežtas į artimiausią padangų aptarnavimo centrą.
    – Automobilio saugojimas. Jei automobilis nuvežamas į „Continental“ partnerių dirbtuves po dirbtuvių darbo laiko, automobilis bus nugabentas į saugią automobilių stovėjimo aikštelę ir po to, kai tik atidarys dirbtuves, bus nugabentas atgal į dirbtuves.

    Kiek laiko galioja išplėstinė garantija? 

    Išplėstinė garantija galioja 12 mėnesių nuo padangų įsigijimo dienos.

    Užregistruoti išplėstinę garantiją galima per 30 dienų nuo padangų komplekto įsigijimo. Jei per šį laikotarpį registracija nebus atlikta, išplėstinė garantija nebus taikoma.

    Ką turiu padaryti, norėdamas pasinaudoti garantija aptarnavimo centre? 

    Kai lankotės pasirinktame „Continental“ partnerių aptarnavimo centre Lietuvoje, Latvijoje ar Estijoje, nurodykite savo automobilio valstybinį numerį. Tai viskas, ko jums reikia norint patvirtinti savo aukščiausios kokybės išplėstinę garantiją!

    Kokios yra išplėstinės garantijos programos išimtys? 

    Remiantis kampanijos taisyklėmis ir nuostatomis, pagal „Premium“ garantiją padangos remontas ar keitimas negalioja padangai, kuri yra pažeista: įvykus eismo įvykiui, vandalizmui, vagystei, gaisrui, sąlyčiui su cheminėmis medžiagomis, pažeista ugnies ar sniego grandinių arba turi kosmetinių pažeidimų ir ją gali pataisyti atstovas. Be to, garantija negalioja padangoms, naudojamoms lenktynėse ar varžybose ir toms, kurios jau buvo pakeistos ar suremontuotos pagal garantiją. 

    Kaip gauti išplėstinę garantiją? 

    Per 30 dienų nuo tada kai įgalioto „Continental“ partnerių aptarnavimo centre įsigijote „Continental“ padangų rinkinį, kuriam taikoma akcija, turite užpildyti registracijos formą. Jums reikės pateikti šią informaciją: padangų pirkimo datą, automobilio valstybinį numerį, "el. pašto adresą (į kurį gausite patvirtinimą dėl išplėstinės garantijos) " ir vietą, kur buvo pirktos ir sumontuotos padangos. Be to, turėsite pateikti pirkinio sąskaitą arba kvitą. Šiame dokumente turėtų būti informacija apie „Continental“ padangų komplekto pirkimą, nurodant protektoriaus pavadinimą ir dydį, taip pat pirkimo vietą. Tinkami failai yra šie: .jpg, .png, .pdf (iki 5 MB).

    Aš turiu sąskaitos (arba kvito) popierinę kopiją. Pildant formą reikia pridėti pirkimo įrodymą. Kaip galiu išsiųsti sąskaitą? 

    Jei neturite elektroninio dokumento, vienas iš būdų išsiųsti pirkimo įrodymą yra nufotografuoti sąskaitą arba kvitą. Tinkami failai yra šie: .jpg, .png, .pdf (iki 5 MB).

    Kokioms padangoms galioja išplėstinės garantijos programa? 

    Su išplėstinės garantijos programa galima įsigyti keturių „Continental“ lengvųjų automobilių padangų komplektą (išskyrus „4x4“ visureigių ir VAN padangas).

    Galioja šiems padangų modeliams:
    Vasarinės: „ContiPremiumContact 2“, „ContiPremiumContact 5“, „PremiumContact 6“, „ContiSportContact 3“, „ContiSportContact 5“, „ContiSportContact 5 P“, „SportContact 6“, „ContiEcoContact 3“, „ContiEcoContact 5“, „EcoContact 6“, „EcoContact 6 Q“, „SportContact 7“, „Ultra Contact“;
    Visasezonės: „AllSeasonContact“;
    Žieminės: „ContiWinterContact TS 800“, „ContiWinterContact TS 810 Sport“, „ContiWinterContact TS 810“, „ContiWinterContact TS 830“, „ContiWinterContact TS 830 P“, „WinterContact TS 850“, „WinterContact TS 850 P“, „WinterContact TS 860“, „WinterContact TS 860 S“, „WinterContact TS 870“, „WinterContact TS 870 P“, „VikingContact 7“, „ContiVikingContact 6“, „IceContact 2“, „IceContact 3“.
     

    Registracijos formoje nerandu vietos kurioje pirkau padangas. Ką turėčiau daryti? 

    Išskleidžiamame sąraše yra visi „Continental“ partnerių paslaugų centrai. Jei tarp šių įrašų nerasite pirkimo vietos, deja, negalėsite užsiregistruoti „Premium“ garantijai. 

    Iki kada galima užsiregistruoti? 

    Išplėstinės garantijos programa galioja nuo 2021-09-01 iki 2022-12-31 ir yra taikoma tam tikriems šiuo laikotarpiu įsigytiems padangų modeliams. 

    Akcija galioja perkant padangų komplektą (4 padangos) iš įgaliotų „Continental“ partnerių aptarnavimo centrų.

    Kaip sužinoti ar gavau garantiją? 

    Per 7 dienas formoje nurodytu el. pašto adresu bus išsiųstas laiškas, patvirtinantis išplėstinės garantijos programos suteikimo sąlygas. 

    Ar galiu užregistruoti daugiau nei vieną padangų komplektą? 

    Vienas asmuo akcijoje gali registruoti ne daugiau kaip du „Continental“ padangų komplektus.

     


    • Ratlankio apsauga:
      TAIP
    Prekės ID: 490300
    Likutis parduotuvėse:
    13 vnt.
    153,58 EUR
Rodoma: 1 - 20 iš 84